Mä haluaisin joskus rakastaa jotakin joka rakastaa minua.Mä haluisin kanssa ainakin yhden lapsen.Mun äiti sai mut kun oli 25 ja joku oli sanonu sille että aika myöhään teki ekan, siis muka myöhään!? Ei se nykyään oo yhtään myöhään, sukulaiseni sai ekan kun oli 30v.Mutta musta tuntuu että ns. biologinen kello tikittää, sillä eihän sitä heti vauvoja ruveta pykäämään kun jonkun tapaa... Ja jotenkin tuntuu että kaikki tutut seurustelee...Jopa mun pikkuveli on kihloissa.Jotenkin aina ajattelin että minä menen ensimmäisenä kihloihin, naimisiin ja saan lapsia kun kerran olen 6 vuotta vanhempi.Mutta varmaankin minusta tulee sellainen vanhapiika joka elää kissojensa kanssa...Tai siis vanhapiika minähän jo olen, ennenvanhaan joutui maksamaan vanhapiikaveroa kun oli yli 25 eikä vieläkään naimisissa.Minusta semmonen on aika julmaa, mutta onneksi sellaista veroa ei enää ole. Mutta siis haluaisin jonkun jota rakastaa, onko se nyt niin paljon pyydetty!? On ilmeisesti!

Mulla on tosi hyvä ystävä, sille voin kertoa kaiken.Nykyään se kylläkin asuu toisella puolella suomea ja jotenkin ollaan etäännytty toisista kun ei se oo sama mesessa höpöttää kun vieretysten.Joskus jopa rakastin häntä, tai sis kyllä vieläkin mutta vaan ystävänä.Hä on homo, olin kyllä sitä epäillyt jo jonkin aikaa ennen kuin hän kertoi.Hänellä on poikaystävä.Jotenkin ajattelen että jossain on päätetty keistä tulee pari, rakastavaiset, ja meidät luotiin toisillemme mutta sitten jossain vaiheessa tuli joku virhe ja hänestä tulikin homo, jonkinlainen kirjanpitovirhe siis.Me ollaan niin samanlaisia, kerrotaan toisille ihan kaikki ja hupsuteltiin kaikkee, siis ennen kun hän muutti pois....Niin että nyt minä jään yksin kun minun "puoliskoni" onkin jonkun virheen takia toisen henkilön "puoliskona".

Joskus kuvittelen minkälaista olisi rakastaa, sitä tunnetta siis.Silloin kun minulla  oli "juttu"  Mikon kanssa en uskaltanut rakastaa häntä koska pelkäsin että hän ei välitä minusta ja jättää minähetkenä hyvänsä.En koskaan saa tietää rakastiko hän minua.Sama juttu Natashan kanssa, en uskaltanut näyttää tunteitani edes itselleni.En kai koskaan saa tietää miltä tuntuu rakastaa....