Pelottaa mennä huomenna lääkäriin, entä jos se vähätteleekin vaan, antaa vaan jotain rauhottavia tai ei kuuntele ollenkaan? Entä jos en pääsekkään hoitoon? Tai entä jos pääsenkin ja siellä ne on ilkeitä? Helpompaa olis vaan olla menemättä sinne lekuriin...Ja pelottaa kertoa vanhemmille, äiti kyllä tietää että mua masentaa  mutta ei tiiä että oon taas ihan solmussa.Iskä ei tiedä senkään vertaa, viimeksikin sanoi että tuli ihan yllätyksenä vaikka olin ollu masentunu ja ahdistunu jo aika kauan.Äiti ja isä siis eros kun olin 2v, ei sillä nyt mitään merkitystä oo siihen että oon masentunu vaan sanoinpa vaan että jos joku tätä lukee niin ei niin ihmettele.Isäpuoli ei koskaan hyväksyny mua vaan pahoinpiteli niin henkisesti kuin fyysisestikkin.En edes jaksa välittää mitä se ajattelee jos meen taas hoitoon koska sillä on niin vanhanaikaiset ja vammaset mielipiteet muutenkin.Nytkin se on mun veljen kimpussa kun veli sai vapautuksen armeijasta kun sillä meni jalka paskaksi.Mutta ei, pitäis mennä vaan sinne armeijaan, siellä niitä miehiä tehdään.Mutta minkäs sille voi jos loukkaantuu. Mut siis pakko mun on kertoo kun kissakin tarvii hoitopaikan, muuten ehkä odottaisin jotain viikon ennenkuin kertoisin että olen hoidossa, jotenkin se on vaan...ei nyt noloa mut...jotenkin vaan aina ajatellaan että jotkut hullut menee hoitoon.