Tuntuu että pää hajoo...Ihan kuin aivot olis koostuis jostain palikoista joita pitää verkko koossa ja nyt siinä on isoja reikiä, repeämiä ja niistä tippulee palasia ulos.Masentaa, väsyttää eikä oikee mikään huvita...Nytkin pitäis mennä kauppaan kun ei oo mitään ruokaa mut ei jaksais...

Oon yrittäny saada aikaa psykiatriselta poliklinikalta varmaa joulusta saakka mut ei oo vielä onnistunu.Siis sinne on jotenkin tuskallisen vaikee soittaa ja sit kun soitin viimeinkin sinne niin se lehmä sano että mun pitäis soittaa maanantaina kello 12-13!! Siis yksi tunti viikossa puhelinaikaa sillä vitun psykoligilla! En mä ikinä muista soittaa!Yleensä muistan vasta illalla tai parin päivän päästä! Oon laittanu kännykänkin siihen aikaan muistuttamaan mut en oo uskaltanu sitten soittaa tai olo on ollu ihan hyvä niin ajattelin etten mä mitään vitun psykologia tarvii.Mut nyt oon rupenu miettii et josko olis taas tarve mennä sairaalahoitoonkin...toisaalta en haluis mut toisaalta  siellä on jotenkin helpompaa, siis saa lääkitystä ja on muitakin kun nyt oon ihan  yksin vaan koko ajan.

äh, mitä järkee missään...Toisaalta haluun kuolla mut toisaalta sit en...Oon yrittäny itsaria kolme kertaa, ekalla kertaa lääkeillä ja viinalla.Otin niitä ja kirjoitin käsivarteeni minkä takia tein sen ja menin nukkumaan, heräsin sit aamulla vaan pää kipeenä.En kertonu kenellekkään.Tokalla kertaa otin kans lääkkeitä, mut sillon olin vanhempien luona ja se huomas ja kuskas mut sairaalaan.Mulle tehtiin mahalaukun tyhjennys ja olin siellä yötä, mun piti mennä jonnekkin puhumaan mut en sitten osannu sitä järkätä kun en tienny m inne soittaa niin en sit menny eikä siitä jutusta oo sittemmin mitään puhuttu.Sisaruksille äiti sano että loukkasin jalkani ja sen takia olin sairaalassa.Kolmas kerta oli kun olin kännissä ja yritin aukasta ranteeni mutta ei siitä tullu mitään...Oon niin saamaton ja nahjus etten saa ees itteäni tapettua. Oon kyllä ajatellu tehdä itsarin monesti, tänäänkin jo aika monta kertaa.Ja kun se pyörii päässä tarpeeksi monta kertaa niin sitä sanoo itelleen et vittu, no miksei!? En oo kenellekkään hyödyksi, työtön paska. Suomessa pitäis juhlistaa sitä kun joku tekee itsarin, onpahan taas yksi yhteiskunnan riippakivi pois viemästä kunnon, ahkerian ja tuotteliaden kansalaisten rahoja.