Oon pitkästä aikaa ajatellu taas miten kiva olis seurustella mutta hemmetti kaikki tuntuu olevan varattuja! katselin "sillä silmällä" erästä Miaa mutta se  asuukin tyttöystävän kanssa joten se siitä ainakin tällä erää...Töihin tuli uusi mies, tosi mukava eikä hassumman näköinenkään. Mutta tänään se huomas että mulla on tatuointeja ja esitteli mulle sen tatuonteja, yksi oli sen vaimon nimi tatuoituna sen nilkkaan, joten se siitäkin sitten... No kai sitä sitten joskus kenties löytää jonkun.... Vaikka tuntuu että olen sinkku hautaan saakka. Olen 28 ja vieläkin neitsyt, en sitä ole sanonut kenellekkään muulle kun mun parhaalle kaverille Villelle. Jotenkin rupeaa kuulostamaan joltakin huonon komedian kässäriltä, kohta 30v neitsyt. Ei se aiemmin ole "häirinnyt" eikä vieläkään, kunhan rupeaa pikkuhiljaa mietityttämään...